10 € za nákupy!
Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 10 € na všetky výrobky KONSIMO z košíka v hodnote minimálne 50 €! Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov na marketingové účely.
30 dní na vrátenie tovaru
1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) vymedzujú pravidlá pre poskytovanie služieb a predaj tovaru spoločnosťou Konsimo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółkę komandytową so sídlom v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, zapísaná v registri podnikateľ súdom Poznań – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +421233418759, e-mail: konsimo@konsimo.sk (ďalej len: „Konsimo“) pre podnikateľov a spotrebiteľov v rozsahu, v akom sú kupujúci schopní zariadiť interiéry komplexne v súlade s popismi tovaru a služieb prezentovanými na webových stránkach Konsimo.
2. Za účelom realizácie vyššie uvedených služieb a predaja tovaru umožňuje Konsimo spotrebiteľom a podnikom objednávať služby a nakupovať tovar prostredníctvom internetového obchodu Konsimo a tiež prostredníctvom aukčných portálov s využitím elektronických prostriedkov komunikácie na diaľku (tj Internetu).
3. Internetový obchod Konsimo je určený na prevádzku pomocou plne nainštalovaného prehliadača Mozilla Firefox verzie 40.0.3 alebo vyššej a Microsoft Internet Explorer verzie 9.0 alebo vyššej na počítači IBM PC kompatibilnom s operačným systémom Windows alebo Linux s prístupom k internetu. Internetový obchod je prispôsobený na prezeranie s rozlíšením obrazovky 1024 x 768 bodov, s možnosťou ukladania cookies a povoleným Javascriptom vo webovom prehliadači.
4. Miestom plnenia zo strany Konsimo v prípade objednávky uskutočnenej Zákazníkom podľa týchto Podmienok sú priestory, do ktorých bol dodaný objednaný tovar alebo v ktorých bola vykonaná služba objednaná Zákazníkom.
5. Pokiaľ ide o poskytovanie služieb elektronickými prostriedkami, sú tieto nariadenia nariadeniami v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Prípadne zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len občiansky zákonník), prípadne iných platných zákonov.
6. Zákazník môže kedykoľvek nahliadnuť do aktuálneho znenia týchto obchodných podmienok v sekcii „údaje o predajcovi“ ktorá je k dispozícii na každej produktovej stránke alebo na webových stránkach www.konsimo.sk..
7. Reklamácia zakúpeného tovaru (služby) a odstúpenie od zmluvy zo strany zákazníka vyžaduje predloženie príslušných prehlásení na adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo, centrála Konsimo na ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań alebo e-mailom na nasledujúcu adresu: konsimo@konsimo.sk (za podmienok uvedených v týchto Podmienkach)
8. Zaslanie tovaru v súvislosti s odstúpením od uzatvorenej zmluvy, ako aj v súvislosti s reklamáciou tovaru nie je možné vykonať formou dobierky.
9. V odôvodnených prípadoch má Konsimo právo odmietnuť uzavretie zmluvy o predaji tovaru/poskytnutí Služieb.
10. V prípade hrubého porušenia Pravidiel Internetového obchodu Zákazníkom môže KONSIMO s okamžitou platnosťou zbaviť Zákazníka práva používať Internetový obchod.
11. Uvedené v obsahu odd. 10 môžu byť sankcie uplatnené najmä vtedy, keď:
a) Zákazník uviedol pri registrácii do Internetového obchodu Konsimo nepravdivé, nepresné, neaktuálne, zavádzajúce, porušujúce práva tretích osôb,
b) zákazník prostredníctvom Internetového obchodu Konsimo porušil osobnostné práva tretích osôb,
c) zákazník sa dopustil iného než vyššie uvedeného porušenia obsahu všeobecne platných, platných právnych predpisov alebo všeobecných zásad súvisiacich s používaním internetu, poškodzujúcich dobré meno spoločnosti Konsimo,
d) Zákazník zbavený práva používať Internetový obchod Konsimo sa nesmie znovu zaregistrovať bez predchádzajúceho súhlasu spoločnosti Konsimo.
1. Konsimo – Konsimo sp. z o.o so sídlom v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznaň, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom Poznaň – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +421233418759, e-mail: konsimo@konsimo.sk ďalej „Predajca“.
2. Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá koná s podnikateľom právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
3. Podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba a organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, podnikajúcou alebo odbornou činnosť vo vlastnom mene.
4. Zákazník – spotrebiteľ alebo podnikateľ nakupujúci službu alebo tovar predávaný spoločnosťou Konsimo prostredníctvom Internetového obchodu Konsimo, ďalej tiež kupujúci.
5. Objednávka – objednávka dodávky tovaru predávaného Konsimo za odplatu spolu s príkazom na prevod jeho vlastníctva na Zákazníka, ako aj príkazom na vykonanie služby vykonanej spoločnosťou Konsimo pre Zákazníka, ktorý zadal objednávku.
6. Tovar – produkty zakúpené Zákazníkom v Internetovom obchode KONSIMO.
7. Nadrozmerný tovar – Tovar, ktorý nie je možné v deň nákupu osobne vyzdvihnúť na danej predajni KONSIMO. Jedná sa o: nábytok, čalúnený nábytok, rámy (posteľ), matrace a koberce.
8. Internetový obchod KONSIMO – internetová služba na www.konsimo.sk (ďalej tiež len „Internetový obchod“) umožňujúci Zákazníkom Konsimo zadávať Objednávky.
9. Verejná dražba – spôsob uzavretia zmluvy spočívajúci v tom, že spotrebitelia, ktorí sa dražby fyzicky zúčastnia alebo sa jej pravdepodobne zúčastnia, predložia dražobníkovi v transparentnom konaní konkurenčné ponuky, pričom víťazný dražiteľ je povinný zmluvu uzavrieť a v prípade odstúpenia od zmluvy víťazným dražiteľom nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej mimo obchodných priestorov alebo na diaľku.
10. Zamestnanec KONSIMO – osoba zaoberajúca sa obsluhou zákazníkov v predajni KONSIMO
11. Oddelenie SERVICE PACK – Oddelenie zákazníckych služieb, ktoré sa zaoberá kontaktom so zákazníkom, expedíciou zásielok, prijímaním vratiek a vybavovaním reklamácií.
12. Služba SERVICE PACK (tiež len „Služba“) – Prepravná služba (ďalej len: „P“) / preprava + vynáška (ďalej len: „PV“) / preprava + vynáška + montáž (ďalej len: „PVM“), ktorých cena a rozsah sú uvedené potom, čo zákazník vyberie tovar kurzorom a zadá PSČ miesta predpokladaného dodania tovaru. Služba je poskytovaná prostredníctvom:
a) Oddelenia SERVICE PACK – v prípade Služieb poskytovaných v teréne: Poznaň, Leszno, Święciechów, Lipno, Osieczna, Pawłowice, Rydzyna, Suchy Las, Złotników, Chyby, Baranów, Przeźmierowo, Wysogotowo, Skórzewo, Plewiska, Komorników, Luboń, Swarzędy
b) DPD – v prípade Služieb poskytovaných na území Slovenska (okrem čalúneného nábytku);
c) No Limit – v prípade služieb poskytovaných na území Poľska, ktorých predmetom je čalúnený nábytok objednaný Zákazníkom.
13. Cenník – zoznam služieb poskytovaných Konsimo Zákazníkom spolu s poplatkami za ich realizáciu.
14. Prepravca – Vodič / osoba vykonávajúca Službu SERVICE PACK.
15. OZ – Objednávka zákazníka. Dokument obsahujúci nevyhnutné údaje zákazníka (osobné údaje, prepravné údaje, zakúpený tovar, čiastka nákupu) potrebný na dokončenie uzavretej transakcie nákupu tovaru/služby v súlade s týmito pravidlami.
16. Prepravný list alebo PL – doklad sprevádzajúci Tovar pri preprave, na ktorom Zákazník potvrdí prevzatie Tovaru.
17. Pracovný deň – každý deň v týždni, kedy je možné uskutočniť objednávku tovaru/služieb v Internetovom obchode Konsimo (od pondelka do nedele).
1. Všetky informácie o tovare, najmä katalógy, prospekty a ďalšie informačné a reklamné materiály umiestnené na stránkach www.konsimo.sk, nepredstavujú ponuku v zmysle zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, alebo iných právnych noriem. Uvedené informácie predstavujú výzvu na uzavretie zmluvy zo strany potenciálnych zákazníkov spoločnosti Konsimo.
2. Farby fotografií tovaru zobrazené na obrazovke monitora sa môžu mierne líšiť od skutočných, čo je výrazne ovplyvnené kalibráciou a typom monitora používaného Zákazníkom.
3. Ceny tovaru sú uvedené v popise tovaru. Všetky ceny tovaru sú ceny vrátane DPH a sú uvedené v eurách.
4. Cena služby SERVICE PACK zodpovedá popisu v danej aukcii/záložke Internetového obchodu a závisí od rozmerov a váhy počtu objednaného Tovaru v závislosti na Zákazníkom zvolenej doručovacej adrese na území SR. V prípade kombinovaných objednávok sa ceny Služby sčítajú.
1. Pre nákupy v záložke OnlineShop je nutné zaregistrovať potrebné údaje zákazníka na založenie účtu a vykonávanie transakcií. V procese registrácie Zákazník zaškrtnutím políčka vedľa obsahu Podmienok potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito Podmienkami. To znamená súhlas s Podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov Zákazníka za podmienok stanovených týmito Podmienkami.
2. Registrácia sa vykonáva vyplnením a prijatím registračného formulára dostupného na webovej stránke: https://konsimo.sk.
3. Zmluva medzi Predávajúcim a Zákazníkom je uzatvorená okamihom účinného schválenia transakcie Zákazníkom prostredníctvom Objednávkového formulára v záložke OnlineShop a odoslaním potvrdenia o uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu Zákazníka. V prípade nákupu na aukčnom portáli – zmluva medzi Predávajúcim a Zákazníkom je uzatvorená potom, čo Zákazník splní požiadavky stanovené predpismi príslušného aukčného portálu. Platby za Tovar a Službu SERVICE PACK sa vykonávajú vopred bankovým prevodom prostredníctvom platobných metód dostupných na danom aukčnom webe alebo záložke OnlineShop, prostredníctvom Systému PayU.PL.
Po zaúčtovaní čiastky požadovanej za Tovar a Službu (za predpokladu, že bola objednaná) Predávajúci spustí službu SERVICE PACK, v rámci ktorej – najneskôr do 24 hodín odo dňa zaúčtovania vyššie uvedených poplatkov – Oddelenie Service Pack bude kontaktovať Zákazníka za účelom stanovenia termínu dodania Tovaru a prevedenie ďalších Služieb objednaných Zákazníkom.
4. Predávajúci dodáva objednaný Tovar vlastnou dopravou alebo prostredníctvom inej tretej strany. Osobný odber Zákazníkom objednaného Tovaru zo Skladu Konsimo je možný iba po predchádzajúcom dohovore s Predávajúcim. Predávajúci vydá Zákazníkovi Tovar na určenom mieste a nepodieľa sa na nakládke vozidla Zákazníka.
5. Predávajúci si vyhradzuje právo zasielať v rámci jednej objednávky prostredníctvom dvoch rôznych tretích strán za predpokladu, že každý kus Tovaru skladajúci sa z niekoľkých balíkov bude vždy dodaný prostredníctvom jednej tretej osoby v rámci jednej zásielky.
6. Lehota na vybavenie objednávky sa počíta odo dňa zaúčtovania platby Zákazníka Predávajúcim a pokiaľ Zákazník akceptuje Predávajúcim uvedený termín dodania Tovaru, je to maximálne 7 po sebe idúcich pracovných dní. V priebehu plnenia Služby bude Predávajúci Zákazníka kontaktovať a informovať ho o plánovanom termíne dodania Tovaru.
7. Zákazník je zodpovedný za overenie rozmerov zakúpeného nábytku z hľadiska možnosti jeho vnesenia do domu/bytu, pred zadaním objednávky.
8. Zákazník je povinný pri zakúpenej službe zaistiť, aby sa zakúpený tovar vošiel do dverného otvoru v dome/byte zákazníka, na schodisko a vo výťahu bez nutnosti demontáže či vybaľovania nábytku.
9. Predávajúci nezodpovedá za chyby v posúdení veľkosti zásielok majúce za následok nemožnosť dodať nábytok v originálnom balení, k čomu dochádza po vyhradených komunikačných trasách v budove bez toho, aby bol Zákazník vystavený riziku straty zdravia alebo poškodenia. k nábytku. Neštandardné požiadavky budú vyžadovať individuálne posúdenie možnosti a ocenenia nákladov na poskytnutie takejto služby, pričom Predávajúci má právo realizáciu takejto objednávky odmietnuť.
10. Zákazník je ďalej povinný chrániť komunikáciu vedúcu od vstupu do miestnosti (steny, stropy, podlahy), do ktorej bude nábytok privážaný, pred mechanickým poškodením a nečistotami, ktoré môžu vzniknúť vnášaním nábytku.
11. Zákazník je povinný skontrolovať doručenú zásielku včas a spôsobom prijatým pre zásielky konkrétneho druhu.
12. V prípade akéhokoľvek poškodenia zásielky je nutné bezodkladne informovať Predávajúceho o nezrovnalostiach vyplývajúcich z chybnej dodávky.
13. V prípade poškodenia zásielky pri preprave by mal Zákazník, aby mohol uplatniť nároky vyplývajúce z nesprávne vykonanej prepravy zásielky, (v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, prípadne iných platných zákonov)
1) požiadať Dopravcu o spísanie protokolu o škode (pokiaľ protokol nie je spísaný z podnetu dopravcu), protokol o škode musí byť podpísaný Zákazníkom aj Dopravcom a dátum spísania protokolu musí byť uvedený rovnaký ako dátum prevzatia zásielky.
2) v neprítomnosti Zákazníka by mal dopravca zabezpečiť (nutné spísať protokol) za prítomnosti osôb ním prizvaných k tejto činnosti.
3) ak je po doručení zásielky zistená strata alebo poškodenie, ktoré nemožno pri prevzatí zvonku postrehnúť, zistí Dopravca stav zásielky na požiadanie, nahlási ho ihneď po zistení poškodenia, nie však najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia zásielky.
4) protokol podpisujú osoby podieľajúce sa na zisťovaní stavu zásielky, ak oprávnená osoba nesúhlasí s obsahom protokolu, môže do neho uviesť výhradu s odôvodnením; v prípade odmietnutia podpisu protokolu oprávneným dopravcom v ňom Dopravca uvedie skutočnosť a dôvody odmietnutia, oprávnená osoba dostane kópiu protokolu zadarmo.
5) ak nevyplýva zo zistenia protokolu, vykonaného na žiadosť oprávneného, poškodenia zásielky alebo iba poškodenia skôr zistené Dopravcom, nesie poplatky uvedené v sadzobníku oprávnený.
6) v prípade ťažkostí so zisťovaním údajov týkajúcich sa doby, druhu, veľkosti alebo príčiny škody stanoví tieto údaje odborník menovaný Dopravcom po prerokovaní s oprávnenou osobou.
7) vymáhanie nárokov v súdnom konaní podľa zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, sú oprávnená osoba po neúspešnom vyčerpaní reklamačného konania a dopravcu – po neúspešnej výzve na úhradu.
a) potom, čo Zákazník dostane vyplnený a podpísaný (podľa vyššie uvedených pravidiel) protokol o škode, zašle Zákazník sken tohto dokumentu na e-mailovú adresu konsimo@konsimo.sk, ďalej sa odporúča urobiť fotografie poškodenia zásielky a zaslanie na vyššie uvedenú e -mailovú adresu.
b) v prípade doručenia poškodenej zásielky a priania ju vrátiť musí byť Tovar riadne zaistený, aby bol chránený pred prípadným ďalším poškodením alebo zničením.
1. Neuplatnenie práv zo zákona o preprave Zákazníkom nie je podmienkou pre to, aby Konsimo posúdila sťažnosť Zákazníka.
2. Pre vyzdvihnutie zakúpeného Tovaru musí Zákazník predložiť doklad potvrdzujúci objednávku, ktorý obdržal elektronicky e-mailom.
3. Podpis Zákazníka na Prepravnom liste alebo PL sa rovná potvrdeniu súladu dodaného Tovaru s Objednávkou zadanou Zákazníkom.
4. Predávajúci neponúka možnosť osobného odberu zakúpeného Tovaru,
5. V prípade, že z dôvodov na strane Zákazníka nebude možné účinné doručenie Tovaru na adresu uvedenú Zákazníkom, Predávajúci zaistí zanechanie oznámenia pri dverách miesta, kam mal byť Tovar doručený.
6. Zákazník je povinný bezodkladne kontaktovať dopravcu, a to v lehote uvedenej v oznámení.
7. Ďalší termín a miesto dodania Tovaru určí Zákazník a Prepravca.
8. Zákazník uhradí Predávajúcemu náklady na každý pokus o dodanie Tovaru uskutočnený v súlade s dojednaním Zákazníka a Prepravcu, ku ktorého zlyhaniu došlo z dôvodov pripočítateľných Zákazníkovi.
9. Zákazník uhradí Predávajúcemu náklady na vrátenie Tovaru spoločnosti Konsimo zakaždým po neúspešnom pokuse o doručenie Tovaru Klientovi, pokiaľ dôvody pre nedodanie Tovaru vyplývajú z okolností, ktoré je možné pripísať Klientovi.
Predávajúci umožňuje spotrebiteľovi odstúpiť od tejto zmluvy do 30 dní bez udania dôvodu.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 30 dňoch odo dňa:
a) prevzatia veci Spotrebiteľom – v prípade predaja jedného produktu; v ktorom získal vec do držania alebo v ktorej tretia strana iná ako Dopravca a Spotrebiteľom určená vec získala do držania
b) prevzatia poslednej položky, šarže alebo časti Spotrebiteľom – v prípade nákupu veľkého množstva tovaru, ktorý je dodávaný samostatne, v dávkach alebo po častiach; v ktorom Spotrebiteľ získal do vlastníctva poslednú položku alebo časť alebo v ktorej tretia strana iná ako Dopravca, ktorú Spotrebiteľ označil, získala do držania poslednú položku alebo časť
c) prevzatia prvej veci Spotrebiteľom – ak ide o zmluvu o pravidelnom doručovaní vecí na dobu určitú;
d) uzavretia zmluvy – pri ostatných zmluvách.
Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy musíte informovať Konsimo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, tel. +421233418759, o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napr. list zaslaný poštou, faxom alebo e-mailom).
Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ale nemusíte. Formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie môžete tiež vyplniť a odoslať elektronicky. Všetky formuláre sú k dispozícii na našich webových stránkach https://konsimo.sk/. Ak túto možnosť využijete, obratom vám zašleme potvrdenie o prijatí informácie o odstúpení od zmluvy na trvanlivom nosiči (napríklad list zaslaný poštou, faxom alebo e-mailom).
Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy postačí, keď pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy zašlete informáciu o uplatnení svojho práva na odstúpenie od zmluvy.
Doplňujúce informácie:
1. Pri tvrdom nábytku (stoly, komody, kontajnery, postele, nástenné skrinky, nástavce, police, police, stoly, stoly, skrine, šatníkové skrine, vitríny) sú trvalé spoje, ktoré po priskrutkovaní a následnom odskrutkovaní znemožňujú návrat k pôvodnej verzii produktu.
2. Nábytok má veľkú váhu a veľkosť. Ide o veľké rozmery, ktoré svojou veľkosťou patria medzi neštandardné zásielky. Nábytok tiež nie je príručná batožina. Môže mať rozmery 250x150x100 cm a vážiť 50-150 kg! Nie je možné teda porovnávať zásielku s nábytkom so štandardným balíkom s objednaným kusovým tovarom.
3. Podľa zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zodpovedá spotrebiteľ za zníženie hodnoty veci, ktoré vzniklo v dôsledku použitia veci nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie jej povahy, vlastností a funkčnosti.
§4 Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Ak odstúpite od tejto zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás obdržali, vrátane nákladov na dodanie tovaru (okrem dodatočných nákladov vyplývajúcich z vami zvoleného spôsobu doručenia iného než najlacnejšieho ponúkaného štandardného doručenia nami), bezodkladne av každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí uplatniť právo na odstúpenie od tejto zmluvy. Platbu vrátime pomocou rovnakého platobného prostriedku, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak; v žiadnom prípade vám v súvislosti s týmto vrátením nebudú účtované žiadne poplatky.
Predávajúci môže zadržať vrátenie platby prijatej od Spotrebiteľa, kým nedostane vec späť alebo kým Spotrebiteľ nepredloží doklad o jej vrátení, podľa toho, čo nastane skôr. Poskytnite nám prosím doklad o zaslaní tovaru späť zaslaním uvedeného dokladu na nasledujúcu adresu: konsimo@konsimo.sk.
Platbu vrátime rovnakým platobným prostriedkom, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak.
Budete musieť znášať priame náklady na vrátenie tovaru, teda vrátiť tovar na vlastné náklady na nasledujúcu adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo. Výška týchto nákladov sa odhaduje maximálne na približne XXX EUR (slovom XXX eúr).
Zodpovedáte iba za zníženie hodnoty veci v dôsledku jej používania iným spôsobom, než bolo nutné na zistenie povahy, vlastností a funkcie veci.
Ak ste požiadali o začatie poskytovania Služieb v oblasti privezenia alebo montáže nábytku pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, zaplatíte nám čiastku úmernú rozsahu poskytovaných Služieb do doby, než nás informujete o odstúpení od zmluvy.
V prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy zodpovedáte iba za zníženie hodnoty veci v dôsledku jej použitia iným spôsobom, než bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania veci. V prípade vrátenia poškodeného Tovaru alebo Tovaru vykazujúceho známky opotrebenia presahujúceho limity bežného použitia, môže Konsimo účtovať Zákazníkovi náhradu nákladov na poškodenie alebo opotrebenie Tovaru, pričom čiastka takejto náhrady môže byť odpočítaná z predaja cena, ktorá má byť vrátená zákazníkovi.
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej spotrebiteľom je vylúčené v prípade zmlúv:
1) na poskytovanie služieb, pokiaľ Predajca službu plne plnil s výslovným súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím poskytovania služby informovaný, že po vykonaní služby Predajcom stratí právo na odstúpiť od zmluvy;
2) pri ktorých cena alebo odmena závisí od výchyliek finančného trhu, ktoré nemá Predajca pod kontrolou a ku ktorým môže dôjsť pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
b. ak je predmetom plnenia neštandardná vec vyrobená podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo určená na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
4) v ktorej je predmetom služby vec, ktorá sa rýchlo kazí alebo má krátku dobu použiteľnosti;
5) v ktorej je predmetom služby vec dodávaná v uzavretom obale, ktorú nemožno po otvorení zásielky vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bola zásielka po doručení otvorená;
6) v ktorej sú predmetom služby veci, ktoré sú po dodaní svojou povahou neoddeliteľne spojené s inými vecami;
7) v ktorej sú predmetom služby alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá pri uzavretí kúpnej zmluvy a ktorých dodanie sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od výchyliek trhu, nad ktorými Predávajúci nemá kontrolu;
8) v ktorom Spotrebiteľ výslovne požadoval, aby sa k nemu Predávajúci dostavil kvôli neodkladnej oprave alebo údržbe; v prípade, že Predávajúci poskytuje ďalšie doplnkové služby, než ktoré požaduje Spotrebiteľ, alebo dodáva veci iné ako náhradné diely potrebné na vykonanie opravy alebo údržby, má Spotrebiteľ v súvislosti s doplnkovými službami alebo vecami právo na odstúpenie od zmluvy;
9) v ktorej sú predmetom služby zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodávané v uzavretom obale, ak bol balík po doručení otvorený;
h. na dodávku novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatnom.
11) uzavreté formou verejnej dražby;
12) na poskytovanie služieb v oblasti ubytovania na iné ako bytové účely, prepravy tovaru, prenájom automobilov, stravovanie, služieb súvisiacich s voľným časom, zábavou, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak je v zmluve uvedený deň alebo doba poskytovania služieb ustanovení;
13) na dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, pokiaľ poskytovanie služby začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a potom, čo ho Predávajúci informoval o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
1. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi za fyzické a právne vady predávaného Tovaru (Služieb) za podmienok stanovených v ustanoveniach Občianskeho zákonníka, ako aj zákona o právach spotrebiteľa.
2. Ak má predávaný Tovar vady, má Zákazník právo u Predávajúceho uplatniť reklamáciu. Na reklamáciu sa nevzťahujú vady vzniknuté nesprávnym používaním Tovaru Zákazníkom. Zákazník má právo uplatniť reklamáciu aj v prípade chybnej Služby.
3. Zákazník uplatňuje reklamáciu tak, že vyplní a včas odošle (na nižšie uvedenú e-mailovú alebo korešpondenčnú adresu) Predávajúcemu reklamačný formulár priložený ku každému Tovaru (poskytovanému spolu s plnením Objednanej služby) zakúpeného u Predávajúceho alebo prostredníctvom poskytnutia údajov uvedených v obsahu vyššie uvedeného. reklamačný formulár za podmienok uvedených vyššie. Vzor reklamačného formulára je uvedený v prílohe č. 2 týchto Podmienok.
4. Pre posúdenie reklamácie je nutné správne vyplniť všetky polia reklamačného formulára (alebo správne uviesť údaje uvedené v obsahu reklamačného formulára). Ďalej sa odporúča priložiť sken alebo kópiu účtenky (faktúry) dokladajúce nákupnú transakciu chybného Tovaru (Služieb).
4a. Podanie reklamácie môže uľahčiť účtenka, nie je však nutné ju predkladať.
5. Vyplnený formulár (alebo údaje, ktorých oprávnenosť vyplýva z obsahu reklamačného formulára) spolu s kópiou účtenky (faktúry) alebo skenom (kópiou) dokladu potvrdzujúceho nákup a fotografiami poškodeného Tovaru zaslané paredávajúcemu na nasledujúcu adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo alebo ich skeny by mali byť zaslané na e-mailovú adresu konsimo@konsimo.sk.
6. Lehota na posúdenie reklamácie je 30 dní odo dňa, kedy predávajúci dostane správne vyplnený reklamačný formulár (alebo správne uvedené údaje uvedené v bode 5 tohto odseku) spolu s kópiou účtenky (faktúry) alebo skenu (kópie) dokladu potvrdzujúceho nákup. Odpoveď na reklamáciu je zaslaná e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom.
7. Ak má predávaná vec vady, môže Kupujúci podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy, ibaže Predávajúci bezodkladne a bez zbytočného ťažkosti kupujúceho nevymení vadnú vec za vec bez vady alebo neodstráni vadu. Pokiaľ však už bola vec Predávajúcim vymenená alebo opravená alebo Predávajúci nesplnil svoju povinnosť vymeniť vec za vec bez závady alebo závadu odstrániť, nie je oprávnený vec vymeniť alebo závadu odstrániť.
8. Ak je Kupujúci spotrebiteľ, môže namiesto odstránenia vady navrhovanej predávajúcim požadovať výmenu veci za bezchybnú, alebo namiesto výmeny veci odstránenie vady, pokiaľ vec neuvedie do súlad so zmluvou spôsobom zvoleným Kupujúcim nie je možný alebo by vyžadoval nadmerné náklady v porovnaní so spôsobom navrhovaným Predávajúcim. Pri posudzovaní prekročenia nákladov sa prihliada na hodnotu bezchybnej veci, druhu a závažnosti zistenej vady a tiež na nepohodlie, ktorému by bol Kupujúci vystavený iným spôsobom uspokojenia nároku.
9. Znížená cena by mala byť v takom pomere k cene vyplývajúcej zo zmluvy, v ktorej zostáva hodnota veci s vadou k hodnote veci bez vady.
10. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, pokiaľ je vada nepodstatná.
11. Zákazník je povinný vrátiť reklamovaný tovar predávajúcemu na adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo.
12. Predávajúci zodpovedá v rámci záruky, pokiaľ je fyzická vada zistená do dvoch rokov odo dňa dodania veci Zákazníkovi.
13. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu predanej veci za vec bez vady sa premlčí uplynutím jedného roka odo dňa zistenia vady. Ak je kupujúcim Spotrebiteľ, nesmie premlčacia doba skončiť pred uplynutím dvoch rokov odo dňa dodania veci Kupujúcemu.
14. V lehotách uvedených v odd. 13 vyššie môže Kupujúci podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy alebo zníženie ceny z dôvodu vady predávanej veci. Ak Kupujúci požadoval výmenu veci za vec bez vady alebo odstránenie vady, začína lehota na podanie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy alebo o zľave z ceny márnym uplynutím lehoty na výmenu veci alebo odstránenie vady.
15. V prípade, že sa niektoré z práv zo záruky bude uplatňovať na súde alebo rozhodcovskom súde, stavia sa lehota na uplatnenie ostatných práv Kupujúceho v tomto ohľade až do právoplatného skončenia konania.
16. Ustanovenia týchto Pravidiel uvedené v ods. Na mediačné konanie sa primerane použije čl. 15 vyššie s výhradou, že lehota na uplatnenie ostatných záručných práv kupujúceho začína plynúť odo dňa zamietnutia schválenia zmieru uzavretého pred sprostredkovateľom alebo neúčinného ukončenia mediácie súdom.
17. Ak sú vadné iba niektoré z predávaných vecí a možno ich oddeliť od vecí bez vád, bez ujmy pre obe strany, je právo Kupujúceho na odstúpenie od zmluvy obmedzené na veci vadné.
18. V prípade, že doba použiteľnosti veci uvedená Predávajúcim alebo výrobcom uplynie po viac ako dvoch rokoch od odovzdania veci Spotrebiteľovi, zodpovedá Predávajúci v rámci záruky za fyzické vady veci zistené pred uplynutím tejto doby.
19. Kupujúci, voči ktorému tretia osoba uplatňuje nároky týkajúce sa predávanej veci, je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Predávajúcemu a predvolať ho na účasť vo veci. Pokiaľ tak neurobil a tretia osoba dosiahla priaznivé rozhodnutie, zbaví sa Predávajúci zodpovednosti zo záruky za právnu vadu v rozsahu, v akom bola jeho účasť v konaní nevyhnutná na preukázanie, že nároky tretej osoby boli úplne, resp. čiastočne neopodstatnené.
20. V prípade predaja medzi podnikateľmi stráca kupujúci práva zo záruky, pokiaľ si vec neprezrel včas a spôsobom, ktorý je u vecí tohto druhu prijatý, a neoznámil bezodkladne Predávajúcemu závadu, a pokiaľ závada nebola zistená, vyšla najavo až neskôr – pokiaľ ju neoznámil Predávajúcemu ihneď po jej zistení.
Na splnenie vyššie uvedenej lehoty postačí zaslať oznámenie o závade pred jej uplynutím.
21. Prijatie reklamácie sa rovná záväzku spoločnosti Konsimo uhradiť náklady na dodanie reklamovaného Tovaru v najnižšej výške nákladov na dopravu Tovaru realizovanej spoločnosťou Konsimo.
22. Na základe obsahu článku 14.1 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 Konsimo poskytuje údaje na elektronický odkaz platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Dodatočné informácie
Podľa zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode. prípande iných platných právnych noriem:
1. Ak osobitné ustanovenie neustanovuje inak, je Predávajúci povinný odpovedať na sťažnosť Spotrebiteľa do 30 dní odo dňa jej obdržania.
2. Ak Predávajúci neodpovedal na reklamáciu v lehote uvedenej v ods. 1 písm. 1, má sa za to, že reklamácia bola prijatá.
3. Podnikateľ poskytuje Spotrebiteľovi odpoveď na reklamáciu v listinnej podobe alebo na inom trvalom nosiči.
1. Osobné údaje poskytnuté Zákazníkom spracováva KONSIMO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra. Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +421233418759, e-mail: konsimo@konsimo.sk, ktorý je ich správcom. Osobné údaje poskytnuté pri nákupe budú použité iba za účelom vybavenia objednávky Zákazníka a realizácie práv a povinností Predávajúceho a Zákazníka vyplývajúcich z podanej Objednávky.
2. Osobné údaje nie sú sprístupňované iným subjektom na marketingové účely.
3. Ak ste súhlasili so zasielaním newslettera od spoločnosti Konsimo „prihlásením na odber newslettera“, vami poskytnutá e-mailová adresa bude použitá na marketingové účely vlastných produktov spoločnosti Konsimo. Súhlas je možné vziať kedykoľvek späť, napríklad zaslaním e-mailu na adresu: konsimo@konsimo.sk s informáciou o odvolaní súhlasu. Pre marketingové účely sú údaje spracované iba s predchádzajúcim súhlasom Zákazníka.
4. Osobné údaje môžu byť odovzdané tretím stranám, teda dopravcom v zmysle zákona Zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, za účelom a v rozsahu nevyhnutnom na vykonanie Objednávky.
5. Okrem vyššie uvedených prípadov odovzdania osobných údajov tretím osobám sa odovzdanie uvedených údajov uskutoční iba v prípade, že povinnosť tak urobiť vyplýva zo všeobecne platných právnych predpisov.
6. Zákazník je oprávnený kontrolovať spracovávané údaje, ktoré sa ho týkajú, a najmä získať prístup k ním poskytnutým osobným údajom a opravovať ich, ako aj požadovať odstránenie poskytnutých osobných údajov.
7. Odovzdanie osobných údajov v rozsahu uvedenom v týchto Pravidlách a dokumentoch k nim pripojených je dobrovoľné, avšak nevyhnutné na realizáciu práv a povinností Predávajúceho a Zákazníka vyplývajúcich z úspešne zadanej Objednávky.
8. Zverené osobné údaje sú uchovávané a zabezpečené v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi.
9. Internetový obchod pri používaní Webu automaticky nezhromažďuje žiadne údaje, okrem údajov obsiahnutých v cookies. Cookies sú malé textové súbory zasielané internetovým obchodom a uložené vo vašom počítači, ktoré obsahujú určité informácie súvisiace s vaším používaním webových stránok a internetového obchodu. Súbory cookie používané internetovým obchodom môžu byť dočasné alebo trvalé. Dočasné súbory cookie sa vymažú pri zatvorení prehliadača, zatiaľ čo trvalé súbory cookie sa ukladajú aj po ukončení používania webovej stránky a používajú sa na uloženie informácií, ako je vaše heslo alebo prihlasovacie meno, čo zrýchľuje a uľahčuje používanie webovej stránky.
Internetový obchod používa súbory cookie uvedené nižšie na nasledujúce účely:
1. Správca používa Vlastné súbory cookie na nasledujúce účely:
a. Konfigurácia služby
I. prispôsobenie obsahu stránok Webu preferenciám Užívateľa a optimalizácia používania stránok Webu.
II. rozpoznanie zariadenia užívateľa webových stránok a jeho umiestnenie a riadne zobrazenie webovej stránky, prispôsobené jeho individuálnym potrebám;
III. zapamätanie nastavenia zvoleného Užívateľom a personalizácia užívateľského rozhrania, napr. z hľadiska zvoleného jazyka alebo regiónu, z ktorého Užívateľ pochádza,
IV. zapamätanie histórie navštívených stránok na webe za účelom odporúčania obsahu,
V. veľkosť písma, vzhľad webu atp.
b. Autentizácia používateľa na webe a zabezpečenie relácie používateľa na webe
I. udržiavanie relácie Užívateľa Webu (po prihlásení), vďaka ktorej Užívateľ nemusí znovu zadávať prihlasovacie meno a heslo na každej podstránke Webu;
II.správna konfigurácia vybraných funkcií Webu, umožňujúca najmä overenie pravosti relácie prehliadača.
III.optimalizácia a zefektívnenie služieb poskytovaných Správcom.
c. Implementácia procesov potrebných pre plnú funkčnosť webových stránok:
I. prispôsobenie obsahu stránok Webu preferenciám Užívateľa a optimalizácia používania stránok Webu. Tieto súbory umožňujú najmä rozpoznať základné parametre Zariadenia Užívateľa a správne zobraziť webové stránky, prispôsobené jeho individuálnym potrebám;
II.správne zaobchádzanie s affiliate programom, umožňujúci najmä overenie zdrojov presmerovania Užívateľov na webové stránky Webu.
d. Zapamätanie polohy užívateľa
I. správna konfigurácia vybraných funkcií Webu umožňujúca najmä úpravu informácií poskytovaných Užívateľovi s prihliadnutím na jeho polohu.
e. Analýzy a výskum, rovnako ako audit publika
I. vytváranie anonymných štatistík, ktoré pomáhajú porozumieť tomu, ako používatelia webových stránok používajú webové stránky, čo umožňuje zlepšiť ich štruktúru a obsah;
f. Poskytovanie reklamných služieb
I. úprava inzercie produktov a služieb prezentovaných prostredníctvom Webu
g. Zaistenie bezpečnosti a spoľahlivosti webových stránok
2. Správca používa Vlastné súbory cookie na nasledujúce účely:
a. zhromažďovanie všeobecných a anonymných statických údajov prostredníctvom analytických nástrojov, napr. Google Analytics,
b. prezentácia reklám prispôsobených preferenciám Užívateľa pomocou online reklamného nástroja,
c. používanie interaktívnych funkcií na popularizáciu webu pomocou stránok sociálnych sietí:
I.Facebook.com
II.plus.google.com
V každom prípade môžete zablokovať inštaláciu súborov cookie alebo zmazať trvalé súbory cookie pomocou príslušných možností vášho webového prehliadača. V prípade problémov vám odporúčame použiť súbor pomocníka prehliadača alebo kontaktovať výrobcu prehliadača, ktorý používate.
1. Obsah webových stránok www.konsimo.sk je majetkom spoločnosti KONSIMO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. so sídlom v Poznani. Všetky osobné a vlastnícke autorské práva k akýmkoľvek prvkom on-line obchodu (text, grafika, vzhľad stránky atď.) sú vyhradené. Webové stránky a všetky ich prvky sú chránené zákonom, najmä zákonom zákon 185/2015 Z. z. Autorský zákon. A zákonom č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
2. Označenie www.konsimo.sk spolu so subdoménami a ďalšími ochrannými známkami použitými na webových stránkach sú ochrannými známkami chránenými ustanoveniami zákona 506/2009 Z.z. – Zákon o ochranných známkach. A zákonom č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
1. Každý Zákazník má právo splnomocniť tretiu osobu na účasť na realizácii transakcie. Toto splnomocnenie musí byť písomné a podpísané osobou splnomocňujúcou tretiu osobu.
2. KONSIMO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. je oprávnená vykonávať zmeny týchto Podmienok. Upravené Podmienky budú k dispozícii na webových stránkach www.konsimo.sk. Zmena Podmienok nebude mať vplyv na práva a povinnosti Zákazníka a Predávajúceho, ktoré uvedené subjekty získali pred tým, než zmeny Podmienok nadobudli platnosť.
3. Bez ohľadu na zmeny v obsahu Podmienok je Zákazník povinný zdržať sa poskytovania nezákonného obsahu.
4. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 16. januára 2016.
Príloha. č. 1 Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy
Miesto, dátum …………………………………………
………………………………………
Meno spotrebiteľa (spotrebiteľov)
………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………
Adresa spotrebiteľa
MAGAZYN KONSIMO
ul. Czarnieckiego 56
62-040 Puszczykowo
Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo obchodných priestorov
Ja/my (*)………………………….…………… týmto informujem/informujeme (*) o svojom/našom (*) odstúpení od kúpnej zmluvy na nasledujúce položky ( *) …… …………………………..……
zmluva na dodávku nasledujúcich položiek(*) …………………………………………………………………..
zmluva na konkrétnu úlohu spočívajúcu v vykonaní nasledujúcich položiek / na poskytnutie nasledujúcej služby(*)…………………………………………………………………………… ………… ………………………………………………………..
Dátum uzavretia zmluvy 1/ prevzatie tovaru 2(*)…………………………………………..……………….
……………………………………
Meno spotrebiteľa (spotrebiteľov)
(*) Nehodiace sa prečiarknite
1, uveďte, či sa zmluva týkala poskytovania služieb
2, uveďte, či sa zmluva týkala kúpy tovaru
* podpis spotrebiteľa je vyžadovaný iba pri vrátení vyplneného formulára v listinnej podobe
OBCHODNÉ PODMIENKY PREDAJA KONSIMO
Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 10 € na všetky výrobky KONSIMO z košíka v hodnote minimálne 50 €! Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov na marketingové účely.
V spoločnosti Konsimo vieme, aký dôležitý je čas, a preto "hotové" výrobky expedujeme z nášho skladu priamo k zákazníkovi v priebehu niekoľkých dní.
Čísla neklamú a môžeme sa pochváliť mnohými oceneniami v prieskumoch zákazníckych služieb.
Rešpektujeme práva našich zákazníkov, a preto je možné zakúpený tovar vrátiť do 30 dní.