Pomoc a FAQ

Kde môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

Hneď po dokončení ďalších krokov vašej objednávky dostanete e-mailovú aktualizáciu. Okrem toho si po vytvorení účtu na webovej lokalite Konsimo môžete skontrolovať stav svojej objednávky na zákazníckom paneli.

Medzinárodná preprava.
Medzinárodné zásielky nezasielame.

Platba na dobierku.
V súčasnosti nemôžeme ponúknuť dobierku.

Dá sa nábytok zmontovať a dodať?

Túto možnosť v súčasnosti bohužiaľ neponúkame.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Ponúkame niekoľko spôsobov platby – klasickým prevodom a cez PayU.

Ako môžem výrobok vrátiť/odporučiť?

Zakúpený výrobok môžete vrátiť pred uplynutím 30 pracovných dní, dopravu späť hradí zákazník. Svoju reklamáciu zašlite prostredníctvom špeciálneho formulára. Upozorňujeme, že odpoveď môžete očakávať do 14 pracovných dní.

Kde nájdem informácie o aktuálnych podujatiach/zľavách?

Budeme vás informovať o všetkých podujatiach a zľavách. Rýchlejší prístup k nim získate vytvorením zákazníckeho účtu na webovej stránke Konsimo.

Je možné kúpiť na splátky?

V súčasnosti neumožňujeme nákup na splátky.

Môžem zmeniť látku vybraného čalúneného nábytku?

V spoločnosti Konsimo chceme splniť očakávania našich zákazníkov, a preto pri niektorých výrobkoch povoľujeme zmeny poťahových látok – viac informácií získate na našej infolinke.